poniedziałek, 6 stycznia 2014

Nowy Rok
Kochani w  Nowym Roku 2014, życzę wam wszystkiego co najlepsze, aby spełniły się wasze marzenia, postanowienia noworoczne, niech wam się realizują wasze plany życiowe i zawodowe.Niech ten rok będzie rokiem pełnym przyjaźni, miłości i zrozumienia na innego człowieka.
Dla mnie rok, który został za nami mi był ciężki, owocował w bolesne wydarzenia, przyniósł mi stratę dziecka, nieuleczalną chorobę oczu i w ostatnich jego dniach stratę teściowej. Przyniósł mi dużo bólu, zwątpienia, ale i pokazał mi gdzie koło mnie są prawdziwi przyjaciele, a nie ci pseudo, przypomniał mi że  pomimo wszystko jestem twardą babką. Przypomniał mi jak cieszyć się dniem codziennym, że nie warto zatracać się tylko w pracy, bo jak coś się stanie, czego nie mogliśmy przewidzieć to praca nie zastąpi rodziny, nie pomoże i nie da wsparcia.
Więc w ten Nowy Rok wchodzę doświadczona,mądrzejsza,zaprawiona w bojach. Smutek i żal zostawiam za sobą (choć mojego aniołka nigdy nie zapomnę), zaczynam szukać kolorów i ciepła i optymizmu. Czego i wam wszystkim życzę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz